Anton Frick

Anton Frick, det är en rolig prick det.

Han är ljuset i min tillvaro, en oerhört vacker, fin och god vän.

En del har på senaste tiden påstått att Anton är tjock, förstå att ni leker med Antons känslor ... Storleken har ingen betydelse, något Anton vet. Lite rund skadar aldrig!

En del säger också att Anton är halvt ginger och har ingen själ, men det är inte sant. Jag har sett in i Antons själ och den är vacker, strålande och helt underbar. Hans oranga skägg är en fantastisk upplevelse för de som älskar en pittoresk upplevelse fylld med kulör.

Anton och alla hans kvinnor är också något som fascinerar mig mig, hur lyckas han? Och alltid med sån stil och klass a la Metal Up Your Ass.

Så Anton kom ihåg att du alltid kommer att vara min älskade metalhead, puss påre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0